there's a difference between being happy and look happy.

alla kan se glada ut!


Var hemma från skolan både igår och idag. Anledningen? Jag orkade inte gå. Nu får dom som vill ta detta som skolk.. men så är egentligen inte fallet.
Vi hade bara en lektion igår och samma sak idag! Och eftersom jag inte var helt pigg i onsdags så kände jag att det kunde vara lika bra att vara hemma helt enkelt! Har ändå gjort allt som ska vara klart så jag ligger inte efter på något sätt. + att det just nu är ganska mycket i mitt lilla liv.. lite för mycket. Jag har svårt att hålla inne något för länge men samtidigt är det saker som jag inte kan prata om med någon. Jag har svårt att öppna mig för folk, formulera mina känslor så att den jag pratar med ska förstå, och så är det bara! Vissa har lätt för det och andra inte. Dock är det skillnad för dom som känner mig. Dom som känner mig BRA vet hur jag är, hur jag funkar. Men inte ens dom vet allt! Och det ska jag säga, jag är förjävla bra på att låtsas som att allt är bra.. en erfarenhet som kan vara både positiv & negativ. Men återigen, de som känner mig bra kan också se när jag gömmer mig bakom leenden och skratt.

Idag åkte jag iaf till älsklingen i några timmar. Var hur skönt som helst att komma dit igen efter två dagar (kanske inte verkar så mycket men tro mej.. det är en evighet) haha. Lite senare kommer bästa och då ska vi förmodligen kolla film & käka tjockismat + godis osv.. ni fattar! En filmkväll med andra ord :) ♥
Nu ska jag snart springa in till resten av familjen och se vad som händer haha. Har lovat mammi att städa vardagsrummet också.. PEACE


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag är också bra på att låssas som om allt är bra..

Vi har något gemensamt :)

2010-01-30 @ 10:59:59
URL: http://hannipanniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0