Oväntat nyår?

Det blev en minst sagt oväntad kväll/natt igår. Jag skulle ju enligt planerna åka med Johanna till Örebro men några timmar innan avfärd ringde hon och sa att jag inte kunde komma.. hm. Så jag ringde Julia och vi kom fram till en plan b.. som tyvärr sprack den också haha. I stället började jag höra omkring med lite kompisar i askersund men alla var busy! Fan.
Till slut bestämde jag mig för att vara hemma och ta det lugnt?? Men så blev det inte heller för några timmar in på kvällen ringde en fd klasskompis till mig och bad mig komma och hänga med dom. Så jag kom ut iaf till slut :) Och vi hade riktigt kul för den delen också. Var hemma hos Jocke först och träffa folk mm. och strax innan tolv gick vi alla ner till hamnen och kollade på fyrverkerier! Ja.. det var mitt nyår i helhet :) Oväntat men kul.

Idag sov jag väldigt länge haha, var helt slut efter gårdagen. Men när jag vaknade så blev det nästan direkt att åka till stallet! Träffade Linnea och Ebba där och snackade lite med dom en stund innan jag mockade Roxanes box och tog in henne för en ridtur. Nu är jag jättetrött och ska nog snart sova!

En bra start på 2010 och bättre ska det bli! Här är bilder från Nyår.

Bruce & Jeje, kramiskalas!


bruce, jeje och jag. 2 oförberedda & en förberedd på den bilden ^^


bruce, jag och rasmus på väg till fyrverkeriet!


har dock bara en film från fyrverkerierna och den har inte kommit in på datan en. kanske lägger in den så småningom :) Aja. Hoppas alla hade ett bra nyår och får ett toppen år 2010!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0