Our dreams fly together

I guess know I need you


Burrrr, vem hade någonsin kunnat ana denna extremkyla?
Idag var det så otroligt skönt väder haha.. bara -10! Ja, man hör ju själv hur det låter? Det är ju i vanliga fall riktigt kallt. Men när man har varit ute varje dag under lovet i -25, då är det faktiskt skönt när det ligger runt -10. 
Nu har jag checkat av en hel del saker från min "attgöralista". Satt in pengar på tdb så jag kan uppdatera min licens om några dagar, bokat bussplatser till mig och Lea till ullared nästnästa vecka, checkat så att Roxanes licens är på plats i hennes pass osv. Åååh verkligen inte länge kvar tills tävlingarna drar igång nu, längtar längtar längtar. Det är alltid lika kul att komma in på en tävlingsbana oavsett vad! Man är så nervös och taggad innan men spänningen släpper så fort man har kommit över första hindret.. och då är det helt plötsligt bara jag & Roxane. Man glömmer liksom alla runt omkring, helt galet!
Och nu har Ebba kommit igång med Rose också och Matilda har åkt till en ny fodervärd. Det är verkligen tomt utan den lilla ponnyn i hagen och det var mycket sorgligare när hon åkte en jag trodde det skulle bli.. stackars Ebba. Men Rose är redan i full gång och det går hur bra som helst! Det är jättekul att se hur dom utvecklas så snabbt tillsammans, och det är ännu roligare att Roxane och Rose är helsystrar :D Dock är dom hur olika som helst både till sätt och utseende ;) Äscch det här blir skitbra för bebban!!

Ny vecka drar igång nu också.. ska njuta asset av att sluta "som vanligt" imorrn och sovmorgonen på fredag för från & med v. 3 ska vi ha naturkunskap måndag eftermiddag och fredag morgon, min ända sovmorgon går alltså bort :( Menmen.. Måste trimma Roxane varje dag fram till fredag också för då är det träning för Anna Emanuelsson! Och på lördag åker jag och Lea tillbaka till kilsbergen på ULK. Som jag skrev förra gången så tycker jag inte om det stället så mycket haha.. det enda som jag uppskattade var kurserna, den roliga engelsmannen och så var det ju en söt kille i baren haha! :) Nämen.. den här gången ska jag ha med mig datan så vi kan nörda hela kvällen/natten! Guld.

Nu ska jag pyssla med lite andra saker så jag bloggar någon annan tid, en annan dag eller nått i den stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0