living on a prayer


come here rude boyboy can you get it up, come her rude boyboy are you big enough
take it take it, baby baby, take it take it, love me love me..

Ovärd dag i skolan idag blää. Försov mig och missade bussen så jag kom för sent till spanskan, perdon por llegar tarde typ. Det gjorde inte så mycket så det var ju tur det! Sen hade jag bara en lektion, bild, och sen slutade vi. Detta är en sån där sak som kan diskuteras om det är slappt & skönt eller bara onödigt? hmm.. hade nog inte gått till skolan om jag visste om det. Men fick iaf lite gjort och att sluta tidigt är ju rätt najs ;)
Så jag mockade massa i stallet och uteboxarna, gjorde lite nytta med andra ord, och sen tog jag in bästusroxane och red dressyr. Gick superbra idag också! Gud va kuuuul det är lalalla. Efter att jag ridit fick Rox gå in för kvällen/natten i en ren och mysig box med mycket mat hihi. När hon var på plats tog jag in andra sötnöten Noblesse och borstade lite :) Hon har blivit jätteduktig på att stå i stallet nu.. verkligen lugn och sånt! Även hon fick lite käk och medans hon åt passade jag på att bära 8 vatten hinkar som väger typ 10 kg var haha.. man blir stark om vintern.
Nu ska jag kolla lite tv och sen ska jag läsa våran "måsteläsabok" som vi har fått i skolan haha. Dock är den rätt så bra faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0