racerlator alligator

All I want is the wind in my hair,
face the fear but not feel scared


Har precis tvättat bort allt smink, släppt ut håret, tagit på mig nattiskläderna och lagt mig i min bombasköna säng. Sånna här tillfällen är livet mycket värt!
Vi stannade kvar i skolan idag efter att vi slutat och spelade in filmen till vårt arbete om slaveri, jag & mupparna. Håller på att få filmklippen av fislinnea nu så jag vi får hoppas att det blir bra :) Dock tar det såååå lång tid för filmerna att skickas.. snigelfart verkligen!
Funderar på om jag ska försova mig imorrn.. ta en senare buss ? Men nja, jag har missat så mycke skola nu så jag får nog försöka komma i tid. Dessutom sa pappsen att jag kunde åka med honom in till hallsbuuurg på morgonen så då slipper ja iaf ta bussen.
I morgon eftermiddag ska jag iaf rida Roxis. Kollade upp startlistorna för söndag och blev lessen haha. Startar som nr 2 i klass 3 100 cm och som 40 i klass 4 110 cm :o Fatta vilket mellanrum med waist tid det kommer bli .. fyfan. Aja, vad gör man inte för att hålla karriären på topp? ;) Ska även hjälpa elli & gänget med nordisarna imorrn. Dom ska ju tävla i april och måste vara på topp till dess :)

bild på mig och linnea från eftermiddan! vi klädde ut oss lite för att se "proffsiga" ut haha! såg dock ut som en  failad kinesisk mellanstadielärare..


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0