except that i'm waaay awesomer



Seeeg uppdatering i know. Men mitt lov har varit fullsmäckat med saker så har inte riktigt haft någon tid att blogga haha.
I fredags skulle jag ha sovit hos Cissi och följt med henne på tävling dagen efter. Men tävlingen blev inställt pga av snöstorm så Linnea kom hem till mig ist och sov här. På lördagen var vi insnöade hela dagen haha.. kunde knappt öppna min dörr & ingen plogade våran lilla gata så det var en halvmeter snö att försöka köra i. Illa när man bor lite offside sådär. Hur som helst fick Linnea bli kvar en natt till och det gjorde ingenting (: Vi sjöng singstar och kollade film hela kvällen så det var kanon. På söndagen åkte vi ut till stallet först och sen följde jag med henne hem. Sov där & på morgonen åkte vi till stallet först och sen till markebäck för att hålla i Gröna kortet kurs. Kom hem på tisdagen.. alltså igår (y) Och för första gången på länge sov jag själv i min säng :)

Resten av mitt lov då? Hm.. Ikväll ska jag till abyn & kolla på Ebba när hon tränar Rosen för första gången :) Efter det följer Mysis med mig hem och sover här. Imorgon ska jag ut till stallet & så sover jag kvar där under natten tillsammans med tjejerna & Niklas. På fredag ska jag först rida & sen åker jag och pappi o kollar på (tar förmodligen med hem också) hästtransport. På kvällen ska jag förmodligen träffa ***** om jag hinner ;) På lördagen ska vi till kusinerna i örebro för min fasters sambo fyller 40! Partyparty alltså.

Sen har jag faktiskt ingen annat inplanerat under lovet :) Kanske försöka hinna med och träffa jullanbullan? Aja nu ska jag ta en dusch och sen kila ner till ridhuset.
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0