välkommen till familjen, nelson!

what a night!
startade kvällen med att åka in med jonathans mamma till örebro för att stå i kö en hel evighet i kylan innan vi kunde komma in men när vi väl var inne på ritz och dansat en stund så längtade man nästan ut igen hihi. hade grymt kul och träffa massa roligt folk där inne! dansade tills fötterna värkte helt enkelt.. kanon! :) taack alla för en helt fantastisk kväll! next time kör vi med bästa jonathan också!
när klockan slog 2 vandrade jag & linnea bort till sjukhuset och sov där på en 40 cm bred soffa utan täcke i 3 timmar innan vi åkte till hallsberg och slängde oss i linneas säng där vi sov ytterligare 3 timmar innan pappa ringde och väckte mig och fråga om jag ville ha skjuts hem! bara att dra på sig kläderna, åka hem och städa lite.
SEN åkte vi äntligen iväg till mariestad och hämtade min efterlängtade lilla valp! ååh. dock hade vi tingat en tik.. men nu sitter jag här hemma med en hane ;) lilla nelson (som han nu heter) valde helt enkelt oss så vi kunde inget annat göra än att ta med honom hem ist hihi. så himla söt är han och jag är helt såld! gosh vad dom är mysiga.. valpar ♥
VISST ÄR HAN GALET SÖT? finare hundvalp finns inte. helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0