they're not longer what we require

linnea tittade in igår eftermiddag och stannade sen hela kvällen/natten! grymt mysigt med prat, lek med nelson och filmtittande. åh jag har verkligen saknat våran vänskap under en alldeles för lång tid och det är skönt att vi inte låter någon stå i vägen för den längre! bästisar sen barnsben och så ska det förbli! ;)
idag gick vi upp tidigt! klockan 7 puttade nelson på mig så vi gick ut på morgonpromenad medans linnea tog en dusch! jag tycker faktiskt om att vara uppe med tuppen och gå promenad med min underbara valp. allt är så tyst och stilla innan folk hunnit vakna och det är så fint när månen får snön att glittra och man ser isen på sjön, feeejnt som fan! dessutom piggnar man till lite i kylan också så det är bara det där tunga (enormt tunga) steget att ta sig ur sängen som stökar till ;)
när vi kom in igen så hade linnea nästan duschat klart & sen fixa vi oss och tog bussen till marieberg för att ta oss an mellandagsrean! pjew vad folk det var, alla trängdes vid dom röda skyltarna och kläder hullerombuller. men vi gick därifrån nöjda och jag fick nya tröjor, skor, smycken och nagellack inhandlat och har över 1000 spän kvar haha.. linnea hitta snyggaste jackan och lite andra saker hon också! ett bra resultat på en smäckad dag :)
får inte glömma att tillägga att vi träffade på bästa tjejerna Carro & Elli därinne också! sjukt kul att se dom igen och skratta precis som förr! fasen vad bra ni är, alla mina vänner är bra!

Kommentarer
Postat av: Linnea pirren pirsech

Det var GUUULD Ellen, + att du är en guldklimpa! :)(L) snurrerulle

2010-12-27 @ 22:34:22
Postat av: ellen

JA DET VAR SKITKUL! haha då är du en guldLimpa ;) pusss

2010-12-28 @ 14:35:21
Postat av: Linnea

Haha ni är inte kloka :) Men jag gillar er ändå :D

2011-01-04 @ 07:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0