bildbomb à la nelson!

nelly & brorsan! :)
johan & nelson :)
sovande grisen :)
sovandes igen! :)
Nu har jag äntligen en lugn stund för mig själv så passar på att blogga lite ;) Nelson ligger och sover som en padda i soffan och Nisse ligger i fotöljen bredvid och tittar på honom som att han vill säga "vad är du för något egentligen...?" haha. ser så gulligt ut!
Natten gick bättre än jag trodde också, jag var lite nervös att jag inte skulle vakna om han behövde kissa men han såg allt till att väcka mig när det var dags så det var inga problem :) dessutom behövde han bara kissas ca 3 gånger men efter varje gång var han alldeles pussesjuk och ville hellre ligga i sängen med matte än bredvid på sin egen.. fast det fick han inte förrän klockan slog halv 8 ungefär, då han hade klarat hela natten! duktiga lilla valp :)
nu kommer han snart vakna upp och då äre dags att ut och kissa honom igen! sen kommer jag ägna dagen åt att städa lite, tvätta, diska, slå in paket osvosv.. har nästan glömt bort att det är julafton imorgon mitt i allt! ha en jättebra jul allihopa om jag inte bloggar mer idag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0