the man who can't be moved.

Någon som kommer ihåg den här ungen? Dennis, en serietecknad busunge som visades på tv när man var liten haha. anyway, idag var det en film med honom "Dennis" i otecknad version som jag & syster bara var tvungna att kika på för att få en liten nostalgikick :) och så började alltså min morgon, med dennis & oboy - lovely!
idag är förresten ingen vanlig dag för idag fyller min moster år! har svårt att se hur det skulle vara att inte ha henne i mitt liv för hon är precis som en andra mamma åt våran lilla syskonskara :) så vid halv två ska vi ner och fira henne med smörgostårta och annat gott, yummi! efter det måste jag hem och ta tag i mitt engelskaplugg som jag hade prov på i fredags men som jag aldrig gjorde för jag "missa" bussen på morgonen.. så dumt att vara oförberedd, nu har jag ju skiten kvar!!
efter det ska jag belöna mig med att åka till bästa emma och tillbringa natten hos henne med en himla massa prat som vi bara måste få ur oss och så tänker jag bannemej köpa med en mängd (minst 7 kg) godis också så vi kan bli riktigt tjocka nu när det är så kallt så det vandrar isbjörnar på vägen.. känner att jag kan behöva lite extra lager såhär års haha :(
åååh höll på att glömma, GRATTIS till snyggaste grymmaste finaste linnea kling som är 7a av alla 93or i Sverige i simning, FAN VAD GRYM HON ÄR MIN VÄN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0