så kan det gå när inte haspen är på

bilder från mitt & linneas pepparkaksbak i fredags! :)
Kort ovärd dag från början till slut.
Lucia först & främst och det var la mysigt, dock blev lucian själv yr (förmodligen av ljusen) så hon deltog inte i hela "showen" vilket var rätt synd för själva grejen är ju att vi ska se lucia också. tycker synd om henne & hoppas det gick bra ändå!
men tärnorna var så fina så med sina vita klänningar och röda band som gick hela vägen ner till fötterna - så som det ska se ut - och ljus i händerna.. stjärngossarna & tomtarna var fina dom också :)
känner att jag är lite tråkig i texten idag haha.. kan bero på att dagen slutade (en lektion för tidigt också) med att jag slog upp skåpluckan mitt i ansiktet på mig själv och fick ett jack i pannan som började blöda! hem & till vårdcentralen men det var ingen fara och nu har blödandet slutat också.. har dock lite ont i skallen men det förtjänar jag väl när jag är så genomkorkad! ;) tror inte det finns nån människa som lyckas med allt dumt som jag har åstakommit, grattis till den isf.
nuuu ska jag plugga in lite företagsekonomi & käka så fort maten är klar! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0