bakom blå ögon



vilken dag..
hade sovmorgon men vaknade ändå tidigt av att telefonen ringde och personen i andra luren berättade att morfar har blivit väldigt sjuk under natten & att "det är nog bäst att ni kommer...". så alldeles tårögd, trött & hungrig hoppa jag in i bilen tsmns med mamma, syster & moster och åkte till morfar med bara värsta tankarna! tur som var mådde han bättre när vi kom för jourläkaren hade varit där då.
men åh, jag hatar när dom ringer och säger sådär! fasen så rädd och ledsen man blir :/
anyway. jag satt hos morfar i säkert en timma och höll honom i handen tills jag var tvungen att gå till skolan. demens asså.. vilken jävla sjukdom.
annars var dagen helt okej och mitt dämpade humör lättade så småningom tack vare jonten & linnea. nu ska jag ta tag i lite plugg & sen hoppa in i duschen! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0