easy come, easy go

innan jag kommer igång med skrivandet... är det någon som är lite duktig på photoshop elements 9? försöker lära mig lite smått men det är rätt svårt när jag inte har en aning ;)
skriver några rader i väntan på kvällskäk!
vaknade tidigt som vanligt, nelson väckte mig genom att nafsa på mitt öra (hihi) och sen tog vi en promenad i mörkret! känner mig duktig som har varit uppe innan 7 varje dag sen jag fick min valp men det hör ju faktiskt till.. har man en liten bebis så kan man inte sova hur länge som helst även om man skulle vilja! dock gick jag och la mig igen när pappa gick upp vid 8 och somnade om till 12 haha.. funkar utmärkt att göra så :)
han har lärt sig lite tricks nu också lilla nelson, iaf sitt & lite "highfive". eftersom jag gärna vill prova på agility med honom i framtiden så tycker jag att det är viktigt att lydnadsträningen börjar i tid och inte om något år! har fått lite superbra tips från linnea också som jag definitivt kommer att tänka på! :) åh han är så fin nelson.. det bästa som hänt mig sen roxane & mina katter ;)
hade tänkt plugga idag men fyfasen vad svårt det är att hitta den där lilla motivationen.. får ta det någon annan dag i veckan i stället när jag har mer ork! men nu ska jag käka kvällsmat med familjen och sen drar jag igång en film eller något :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0