don't leave just yet - needtobreathe

jag & lillebror!
Åh blev helt tokigt sugen på att resa omkring i europa sommaren 2010! fasen så kul det skulle vara att bara fly vårt avlånga land och upptäcka massa länder.. festa, sola, bada, träffa nya människor osv osv. låter helt perfekt ju! dessutom måste jag slå rekord i besökta länder hihi.. än så länge är jag uppe på 9 tror jag. dock har jag redan bokat upp hela min sommar med roadtrips (om jag lyckas få körkortet vill säga), p&l, VALP! och säkert massaaa 18års fester att gästa.. så nej, det får helt enkelt bli år 2012 i stället och det bestämmer jag nu. tur att jag har världens bästa föräldrar som går med på att skicka omkring mig i världen haha.. jag är ju trots allt bara 17 ;) men iofs.. när jag kör min eurotrip så kommer jag vara hela 19 (!!) höhö så då äre ju inga problem med föräldrarna, även om det inte är det nu heller :)
nu ska jag släppa mina små drömmar & städa lite, plugga ekonomi & slutligen belöna mig själv med pizza! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0