'cause I don't fall if you don't fall

PJEW! Att ge sig in på snöbollskrig med lillebror är inte att leka med.. och jag är rädd att jag står som förlorare haha. hela håret droppar av snön, han är en klippa på att snömula vill jag lova! Men åh.. det är rätt skönt att bara få vara ibland också & här uppe har vi ju massa gärden att hållas på haha, fasen vad barn man blir i snön asså!
anyway, resten av dagen har bestått av ett kallt uppvaknande, min lillebror hällde nämligen vatten över hela mitt ansikte klockan 10 på morgonen för han tyckte att jag skulle sluta sova.
efter fina uppvaknandet så slängde jag på mig lite kläder, i mig lite frukost & kila iväg till marieberg med pappa och johan! dock klar med alla julklappar nu så det vart egoshopping för min del och lite saker till nelly!
nu ska jag göra julgodis, knäck & marsipangodis.. får se hur lyckat det blir ;) pusskram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0