allting börjar om, jag kan börja om!

det är svårt att inte sakna cypernvärmen nu.. det är alldeles för kallt ute och jag längtar galet mycket efter studenten så jag kan fly sverige som jag hoppas göra då :)
sitter med pepparkaksburken och tre liter juice framför mig och lyssnar på bästis nOsTaLgI lista på spotify, känner hur livet leker lite smått!
följde med mamma, pappa & syster ner på stan förut för dom hade lite kvällsöppet och på åhlins bjöds det till&med på julbord så det var hur mycket folk som helst där, supermysigt! :) dock hade vi (helt dumt) ätit precis innan så ingen var speciellt hungrig.. men ett glas julmust blev det ändå och så fick vi en ny TV inhandlad också, så helt okej :)
nu ska jag fortsätta mitt pepparkakskäk! imorgon kommer linnea hit och då ska vi baka fler pepparkakor & lussebullar minsann, inte för att hon har en aning än.. men jo det låter bra mysigt ;)

Kommentarer
Postat av: Lill linnea

Hehe iså fall kan jag skryta som en galning hehe. Ska ju till spanien själv nu(gran canaria mer x:akt) Så nu kan jag skryta som en tog mot dej lill pluttan Ellen <3 <3 <3 massa <3 till deej :)

2010-12-14 @ 15:39:53
Postat av: lovisa

Hej hur är det?:)



jag är medlem på en sminksida där man samlar poäng genom att ex. värva andra! då man samlat tillräckligt får man ett presentkort på ex. hm hemskickat HELT GRATIS!

jag är nu jättenära på att få mitt presentkort så det skulle betyda guld om du ville bli medlem via denna länk då det ger mig poäng;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371

2010-12-14 @ 16:00:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0