some people make it, some break it

jag har glömt våra dagar, allt vi har gjort, våra stunder - bra & dåliga - jag har glömt allt om dig, hela dig. jag har glömt vem du är och jag tror inte ens att du kommer ihåg det själv - du är förändrad till någon som jag inte vill kännas vid, en gång så betydelsefull & älskad, numera - i mina ögon - död.



så ung och så lojal och vi sa;
vi blir aldrig som dom från stan!

ellan har precis tryckt i sig rackarns goda vaniljbullar som lillebrorsan har stått & bakat ihop hela kvällen, fem av  fem toasters helt klart. mums!
och utöver det så spelas oskar linnros härliga låtar i en av spotifylistorna, den killen.. han kan! älskar låtar där texterna faktiskt har ett litet budskap eller åtminstonde en handling av något slag.

men idag då, tillbaka till skolan efter en dunderkul helg! och jag var verkligen inte pepp på en 15.20 dag.. men busigt nog så lyckades jag & laxå sno åt oss en liten privat genomgång av dagens spanskalektion och fick därför sluta tidigare - i utbyte mot att vi gjorde dagens uppgift hemma då. så 14.30 var jag hemma igen, skönt som tusan!
nu har jag varit duktig och gjort alla läxor, spanskan & svenskan.. så nu är det lugnt igen! vet att jag har sagt det förut men säger det igen, det är inte klokt hur mycket tid jag har nu när jag inte har det enorma ansvaret över en häst längre. och nu känns det helt rätt, nu känns det verkligen som att jag har gjort ett bra val även om jag saknar roxane så att jag spricker! ♣

i morgon väntar skolan igen & sen vet jag inte vad som händer.. men jo jag kanske skulle träffa den där adam en stund förresten. om han inte kommer hem sådär himla sent som han brukar för då orkar jag nog inte haha! men nu ska jag borsta bissarna (tänderna) och krypa ner i sköna sängen. nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0