take my hand and i will follow


den här fina bilden föreställer jonathan, linnea & mig. en vanlig psykologilektion så att säga!

Jag har väl i stort sätt bara gått och väntat på att bli smittad av någon bland alla sjuklingar på skolan och nu sitter jag här invirad i ett täcke med sockor & mjukisbyxor och dricker kaffelatte för att hålla mig någorlunda varm.. fyfasen vad jag hatar att vara sjuk! och jag som ska åka snart? blä måste vara frisk tills på måndag. dessutom måste jag gå till skolan imorgon i vilket fall för jag har lite att fixa med lärare & sånt. men idag ska jag vara hemma & vara sjuk!
huvudet känns som det ska sprängas, näsan & ögonen rinner, jag fryser och har ont i halsen.. jag vill inte!!

anyway.. nu ska jag kolla om det är något bra på tv & kanske somna i soffan. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0