so wrong, it's right!



sorgligt att jag spenderar min fredagskväll med en godispåse & spotify! men .. helt okej. nu har första veckan i skolan passerat och det känns bra faktiskt, tror det blir kalasbra till slut! bara nya lärare har vi men alla verkar bra så det ska väl inte vara några problems!
så våran första skoldag, tisdagen, fick alltså jag & jonathan vara ensamma. stackarn när jag gick och beklaga mig över att jag inte hade någon att berätta allt mitt tjejsnack för den dagen haha! försökte en gång men då fick jag bara tillbaka "ehh.. okej?" så det var rätt meningslöst! ;) men onsdagen var iaf linnea tillbaka & då fick jag prata ur mig en massa hihi. efter skolan åkte jag & hon in till örebro och träffade david och så gick vi alla på bio! såg dock sämsta filmen någonsin (vampires suck) haha, så se inte den! bara massa fjortisar som satt och skrek så fort någon tog av sig tröjan på filmen.. patetiskt eller bara tjejigt? hm. efter bion fick vi vänta hur länge som helst på nästa transport back to hallsberg! linnea & jag hade rätt kul under tiden, jag snodde några ballonger som satt på en stolpe & sprang omkring och fjanta mig med och så skratta vi åt saker som säkert var helt ovärt!
igår .. kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde efter skolan? ;o vet att det var något men det står helt still haha! idag somnade jag iaf i soffan på direkten! pappa knuffa på mig vid halv sju och sa att det var vovvar på tv så blev tvungen att kolla :) så nu har vi suttit och funderat på vad vi vill ha för vovve lite granna.. svårt det där! sen kom iaf amanda hem & då käka alla tre mumma mat! 

i morgon ska jag hitta på något med emma .. vet inte vad än dock men något finns det väl ändå att göra även om man bor i minsta hålan någonsin! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0