one more day to go


lillebror & zeke, kusinernas vovve :)

ujujuj nu börjar det verkligen närma sig skolstart ? fyfan. och det blir inte samma sak att gå tillbaka till alléskolan utan julia almén det är ett som är säkert. meeen jag har fortfarande jonathan & klingan kvar så kommer nog bli helt bra ändå. vi hoppas på det!
idag har jag åtminstonde gjort lite nytta & sprungit i hela 15 min utan att stanna ? ah vet det är väldigt lite. men för en med astma så är det big deal, promise.
nu sitter jag & skriver med alla möjliga roliga människor på msn (ha ha) och somnar snart. johan tjatar sönder om att jag ska komma ut och gå lite med honom.. orkar man det tro? hm. planerar även morgondagen lite smått! ska åka in till örebro hade jag tänkt och köpa lite nytt innan skolan börjar och sen framåt kvällen så kommer nog albin hit och umgås. emma kanske skulle komma senare också.. får se hur det blir :)
känns som jag skriver himla snabbt & slarvigt nu men jag är så himla trött! nu blev det förresten bestämt att albin dyker upp i morgon. killen har ju ffs inga pengar på mobilen så blir intressant att hitta honom.. aja

nu ska jag antingen sova eller upp och hoppa med johan! sleep tight sweethearts

kvällen igår blev förresten party ! men orkar inte skriva om det nu hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0