ny design var det här!



har nyss designat om bloggen lite as you see! så nu får det duga ett tag framöver and I hope you like it ;)
igår kom linnea hit på kvällen & så gick hon, jag & rasmus ner till martin. kollade tre filmer, tjocka chips & cocacola - alldeles perfekt! men filmerna vi såg var rätt konstiga haha.. den första var kick-ass och den var väl rätt okej, har dock lite svårt för den typen av filmer. andra filmen kommer jag inte ihåg namnet på men den handlade om några tjejer som gick ner i nån grotta & så fastnar dom självklart där nere och dödas en efter en.. sista filmen måste jag säga var konstigast av alla! Vagina dentata hette den haha. Handlar om en tjej som har tänder i fi*tan ehm. aja, trevligt att umgås iaf och sent blev det också, linnea & jag kom hem till mig vid tre eller något och då var vi supertrötta!
idag var jag dock lite elak och skickade iväg henne vid elva (a var dock lite tvungen eftersom jag hade plugg & packning på schemat! så det är vad jag har gjort idag, packat & pluggat.. fy. men nu är nästan allt packat, bara lite kvar som jag proppar ner på måndag innan vi åker! kan knappt fatta att det bara är två dagar kvar.. herregud vad kul vi kommer ha! party all night long och sola & bada hela dagarna.. och så äta ute och grejer, jag längtar massor! :)

ikväll ska mamma & pappa på fest så jag och sissy är ensamma hemma hela natten! vi tänker hyra film & äta godis och grejer.. myspys. synd bara att personen som jag lite hellre skulle vilja spendera kvällen/natten med är borta! hihi, förlåt amandy älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0