i give you my dirty little secret



idag är lilla ellen väldigt glad för hon har inhandlat nytt bodybutter som luktar supergod vanilj & ett nytt läppglans så läpparna ser rätt goda ut haha ;) så nu har jag iaf badat och smort in mig i vanilj, åh luktar så gott.. har även hämtat ut mitt pass idag så nu är jag nästan helt redo att gå ombord på ayia napa flyget! gosh kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar, amazing!
för övrigt så rullar min vardag på bra & jag trivs som handen i handsken med mitt liv för tillfället, feels good! :) nu ska jag fortsätta att proppa i mig godis från min baoutapåse! kosta ju förtusan bara 3,90 hg på ica så var tvungen att slå till (a känner mig lite halft på väg att bli sjuk så måste ha lite extraenergi tihi, ursäkt. nej men skämt&sido så spelar det ju faktiskt ingen roll hur mycket jag trycker i mig? jag var inte ens tjock som bebis ;) peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0