hello hurricane



your love is a symphony
all around me
running through me
your love is a melody
underneath me
running to me
your love is a song

twentyfour more days to go.. sen cypern ♥

emmas alarm ringde tidigt imorse.. föööör tidigt! tur som var så somnade jag om rätt snabbt igen & snälla lilla emma brydde sig inte om att väcka mig utan gjorde sig i ordning och kila sen ner till sitt jobb.. tänk om man var så ambitiös haha. jag å andra sidan sov två timmar till innan jag gick upp & gjorde mumma frukost :)
har bara varit hemma idag och latat mig, var nere på stan en stund med syster & päronen för att fixa lite men annars har det varit lugnt.

i morgon ska jag upp tidigt & iväg till hallsberg för att fixa nytt pass! jag & amanda hade maximal otur då våra pass går ut den 15 augusti, två veckor innan resan! menmen.. det ser inte ens ut som jag på passet längre så var nog dags att skaffa nytt i vilket fall som helst :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0