forever young, i want to be


bild på mig och viktor från när vi var väldigt små hihi. det känns grymt bra att ha med sig någon genom livet som man har känt så länge, en brorsa.

har nyss smockat i mig fetaste pizzan med mamma, pappa, johan & mandy - mums! dessutom har eftermiddagen varit great! viktor, oskar & deras mamma kom förbi en stund förut så vi letade fram gamla filmer från när vi var små och skrattade en massa åt hur fula vi såg ut och vad konstiga saker vi gjorde hihi, himla mysigt :) nu har vi även bestämt att vi ska ha grillkväll någon dag allihopa, umgås massa och prata om allting som händer i våra liv haha.. vi träffades så ofta förr men inte längre så det är på tiden att vi knyter bandet igen :)

och utan att säga något såhär i förväg så har jag baoutanyheter på gång också! men det är hemligt ett litet tag till utifall saker och ting inte går som planerat ;) så jag håller er nyfikna tills vidare! men åh, guld.

gårkvällen spenderades med emma & marcus, adam var med en stund också. sen följde jag med marcus hem och sov hos honom, gulledå. dock ringde en av hans teammates halv 10 och bad honom komma ner till vallen för att träna småungar (tror jag) så han kila iväg snabbt som bara den och lämnade mig helt själv :( snäll som jag är så bädda jag sängen & städa lite i hans rum, la mig och läste 20 sidor i sista twilightboken och sen kom mamma och hämtade mig :)

nu fick jag ett sms av sanna som vill träffas så ska kila iväg! puss sweethearts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0