dear maria count me in!

Jaha, då sitter man plötsligt här.. sista kvällen på sommarlovet, ett sommarlov som råkar ha varit det värsta men samtidigt bästa i mitt liv.
You seee, jag saknar min roxane väldigt mycket och det är synd att en del är så känslokalla about that. Men samtidigt har jag hunnit tänka mycket dom senaste veckorna, jag har hunnit fundera på vad jag vill och vem jag är! Och nu, nu känns det faktiskt som att jag vet vem jag är.. och jag vet vad jag vill! Och jag vill inte hålla på med hästar just nu, det är för tillfället ett avslutat kapitell i mitt liv.. dock ett kapitell som jag är säker på att jag kommer skriva om någon gång i framtiden och det känns bra, riktigt bra! :)

So what's next? Skolan börjar i morgon och det blir så konstigt att gå dit utan Julia. Och Linnea är iväg till sthlm och kollar på atl ikväll/natt .. HAHA , när man pratar om trollen ! hon ringer precis nu och dear maria count me in spelas upp i min telefon här bredvid mig samtidigt som jag nu skriver - amazing! Nu la hon på dock.. så vart var jag, hm.. jonathan och jag får alltså fixa oss själva i morgon! helt solo utan våra underbara medmänniskor, våran fyrhörning kommer i morgon bara att vara två. Men om jag känner jonathan rätt så tror jag att vi kan fixa det alldeles utmärkt anyway!

Idag var jag iaf inne i örebro under dagen och shoppade massa nytt inför skolan! hittade ett par skitsnygga jeans, två tröjor, underkläder, skor osv osv. Sen när jag kom hem fixade jag lite & gick sen ner för att möta upp albin som kom med bussen.. tog med sig regnet gjorde han också! Så vi har pratat en del, käkat mackor & mat och kollat två filmer - inte illa - och nu har han precis gått iväg till någon kompis för att sleepa där. Och för min del nu så ska jag plocka ordning på lite grejor till morgondagen & sen blir det sängen.. i morgon börjar som sagt verkligheten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0