cypern nästa !

honkytonk & jag lattjar lite


ligger i sängen med datan i knäet & lyssnar på musik.. väntar på att bli sådär jättetrött så att jag kan somna men nepp. antar att jag har lite resfeber tihi :*
i morgon kommer min dag att se ut som så att först åker jag till hallsberg på morgonen för att träna, lämna papper & plugg till lärarna, säga hejdå till alla härliga vänner osv. sen är jag hemma vid halv ett och då ska jag packa ner det allra sista (datorn t.ex) och så vid strax före fyra åker vi till flygplatsen!
18.20 sitter vi förhoppningsvis på flyget & gör oss redo för avgång :)

vet inte hur nervös jag ska vara haha, ska bli så jäkla kul och spännande! men samtidigt är man ju alltid lite nervös inför resor - det hör till!
det här blir mitt sista inlägg innan resan, ska försöka hitta internet där nere så jag kan uppdatera lite! meenmen , ni alla får ha det superbra här hemma i sverige.. helst med regn (a

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0