closer to the edge

tjupptjupp alla glada söta människor där ute!
as usual så befinner jag mig i soffan hihi. jag & min kära syster har tidigare ikväll käkat kebab & druckit cocacola i massor, samt tyckt väldigt synd om oss själva som är så ruskigt förkylda :/ meeen vi är grymt pepp på att bli friska och pigga till cypern nuuu!
och så har vi kollat på miss universe på star hela kvällen! fytusan vad självförtroendet sjönk där haha. alla är så enormt snygga, vackra och åh. hihi, drömma kan man ju göra men så snygg blir man aldrig! tur ändå att man är nöjd med sig själv annars skulle det nog inte ens gå att titta på sånt där :)

meeeen nu kommer snart johan & andré hit skulle jag tro. lite sega är dom dock! får väl se vad vi ska hitta på, film eller tv är ju rätt standard haha.

förresten.. om två dagar har jag alldeles precis nu landat i larnaca whoopwoop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0