what goes around comes around



ÅÅÅH VILKEN GRYMT SKÖN SKOLDAG!

Såhär borde alla dagar vara. Först sovmorgon och sen till skolan för en liten redovisningsgrej som inte tog mer än en timma! Efter det spendera jag och bullen massa tid tillsammans, skvallrade och skrattade och ja.. allt. Sen käk & så en himla oseriös spanskalektion.. gu va jag måste översätta swidisch - spänisch i helgen :/
Sen var det iaf street sound och det var.. helt okej! Många duktiga och jag beundrar dom som vågar gå upp på scen inför stor publik. Hade jag aldrig vågat haha! Kunde dock inte se hela för mammi kom och hämtade mig vid halv 1 eftersom jag skulle till käftis.
På vägen hem kände jag hur min fucking tjejveckasmärta börja smyga sig på och blöö vad dåligt jag mådde efter bara några minuter i bilen! Så fort jag kom ut så blev jag helt kallsvettig och huvet snurrade o usch allt.. samtidigt som jag mådde illa av äckelvärken! + att alla skulle prata så förbaskat länge inne hos tandläkaren också.. Så jag fick oartigt säga till farbrorgrävaimun "jaja, jag måste gå nu.. mår så jäkla dåligt!". Tur som var så förstod dom väldigt bra så det var väl skönt iaf :) När jag sen kom hem så spydde jag typ 7 gånger (pga smärta alltså) o så däcka jag på soffan. Vaknade upp efter en timma o fatta knappt att jag hade sovit! Men då mådde jag helt okej, åh vad skönt tänkte jag.. så tog ett bad men när jag klev upp därifrån så blev jag sådär otäckt yr igen så blev tvungen att sätta mig ner.
Sådär har min dag sett ut alltså. Nu mår jag iaf bra och jag har tillochmed gjort klart svenskauppgiften som ska vara inne på tisdag! åååh vad duktig jag känner mig haha. Skönt iaf att ha det ur världen ;)
Nu ska jag fixa lite inför morgondagen och sen sleepa. Ha det bra / kräkmomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0