walllaaashorthair

Ååååh jag är så ledsen just nu så det är inte klokt.. var och klippte mig förut för att få lite liv i håret igen, hade dock inte planerat att klippa hur kort som helst :o Sa tillomed till frisören att "toppa bara" och så ser jag hur hon klipper bort en slinga på 10 cm typ :(( Så nu sitter jag här med hår som knappt når över axlarna.. har satt upp det i en toffs och den toffsen får numera bosätta sig där på heltid!
För övrigt så.. följde Mysan med mig till frissan som personligt stöd haha, något som behövdes också ;) Efter min klippning kila vi iväg och sola en stund och sen gick vi och fika. Hur mysigt som helst och skönt att få ta hand om sig själv ibland också :)
Fick ett sms från min tränare förut också att sadeln är på plats. Ska låna en dressyrsadel av henne i några dagar och se om den passar på Roxane, isf köper vi den så jag håller tummarna.

Nu ska jag fortsätta min tahandommigsjälvdag och ta ett fotbad :)


Jag hade ju fan fått rätt så långt hår ju! Nu går det max till sträcket.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0