all i want for birthday.. is you

jag har världens sötaste katt(er) nannana. och den här filuren blir förresten 5 år på valborg :))


Fredag blev awesome! Kilade som sagt iväg till jullebulle & josefina vid 8a tiden. Vi pratade massor och mumsa gottisgodis. Vid 22.30 kom alve förbi & så kilade vi vidare till däni och träffa honom, simon & några fler som jag inte kan namnen på. Kolla när grabbarna spelade wii, letade efter kortlek men fick "ett kanske" haha.. och prata en hel del där med. Sen kom mammi förbi & hämta mig och gu va trött jag va på vägen hem. Somnade efter halva vägen och när vi väl var hemma så orkade jag inte nånting så det blev raka vägen in till rummet, slänga av sig allt och kasta sig i sängen! Åh jag somna på två sekunder..
Igår.. hade jag jättegärna följt med gänget till örebro också men kunde ju inte :( Skulle ju upp tidigt idag och hade ingen möjlighet att komma hem igår natt så.. fick bli en hemmakväll ist! Menmen, hoppas det blir fler utekvällar? så jag kan hänga på this time ;)
Idag har jag iaf varit på äckligt seg körkortsgrejskurs.. trodde aldrig att den skulle ta slut! Men nu äre iaf gjort och så snart alla papper är fixade så får jag börja övningsköra :) Lite seg i know men vafan, jag hinner lära mig på ett år!
Efter kursen kom släkten och fira mig, dom har precis åkt hem. Fick massa godis som jag sitter och gottar nu och så en hel del pengar så nuuuu känner jag mig superdupertät. Imorgon vill jag ha fint väder på min birthday så kirra fram det snälla (a Ska göra beeptest också på morgonen men funderar faktiskt på att skippa det.. fyller ju liksom år hallå! Då ska man fasen inte jobba.


Kommentarer
Postat av: julia

tack för att du kom hjärtat! och klart som fasen att det blir fler kvällar! :D puss och kram!!

2010-04-27 @ 19:29:10
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0