tomorrow is a day to come

DIESEL ♥ ELLEN


Varför denna blåst ? Uuuuh vad irriterande att knappt kunna gå framåt utan att blåsa omkull haha. Dock hindra det inte mig och Roxis från att hoppa lite idag & det gick så gryyymt bra! Niklas tog kort och guuu vilka bilder det blev :) Roxane ger verkligen allt över hindrena.. och där, precis idag.. då..  då bestämde jag mig för att det ÄR hoppning vi ska satsa på! En o annan dressyrtävling visst, men vi älskar ju att hoppa och vi är bra på det.. så varför inte liksom? Nu har jag dessutom hittat spakarna för att kunna kontrollera hennes otroliga fart haha, vilket är ett fett plus.
Bilder från idag kommer upp typ.. imorrn när jag har fått dom av niklas :) Men nu ska jag hoppa ner i sängen och sova! Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0