half of my heart got a pretty good imagination, half of my heart got you..



Idag var jag färdig att ge upp när jag vakna 05.45 imorse.. fyfan så segt :( Och usch jag har tappat glädjen till allt känns det som, är inte pepp på nånting! Har inte ens lust att tävla, träna osv.. ingenting. Blöö det beror säkert på vädret! När ska man få lite sol igen? Åh det vore rätt skönt med sol nu.

Ikväll, eller snart, ska jag iaf iväg till hallsberg igen & träffa twinsen almén. Senare ikv kommer även simon och kompani, filmkväll med massa gottis! Om inte det piggar upp mig så gör nog inget de :)) Blir nog en toppenkväll! Imorrn ska jag ut till bästa Roxis igen & håller tummarna för härligt väder! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0