birthday på g

Nu har jag skickat efter mina födelsedagspresenter.. ååh vad överraskad jag lär bli när jag öppnar paketen ;o Hur som helst.. ridsport är äckligt dyrt och sammanlagt så kostade allt drygt 1600 kr. Fattar inte varför det ska vara så dyrt menmen, här är iaf de grejor jag har skickat efter :)








Måste dock säga att jag är grymt nöjd och jag älskar benskydden! Fatta snyggt med lite färg bland storhästarna på tävlingarna också & jag har ju en marinblå & röd kavaj :) Det ska komma inom tre dagar men jag får väl inte veta när det kommer fram.. mamma kmr med all säkerhet att slå in dom i smyg bara för att det hör till ;) Undra vad jag vill ha av amanda och johan hm...


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Hejsan :D

Snygg blogg, hoppas du får en härlig helg :D

2010-04-23 @ 12:36:36
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0