hej sjukling.


Sitter just nu hemma i soffan med en hel hög av läxor bredvid mig. Jag är ju hemma idag eftersom jag ska tävla senare och då har jag tagit hem dagens lektioner haha.
Dock så vaknade jag med halsont och igentäppta luftrör den här morgonen.. INTE kul! Så jag försöker kurera mig så bra som möjligt med mössa, halsduk, tofflor osv osv. Får hoppas att jag orkar göra mitt bästa på tävlingen trots sjukan.
Engelskan och svenskan är redan avklarat men nu ska jag gå över till samhällskunskapen där jag ska skriva om media. Tror jag väljer att jämföra tv-utbudet i public service och kommersiell kanal, men vilket är egentligen bäst och vilka är de största skillnaderna? Det är inte så lätt som man kan tro men jag kommer nog på något.
Efter det ska jag läsa historia och försöka fixa spanskan också *jubel*.

Förresten så är alla tjejer fjortisar enligt min lillebror.. här är ett tappert försök att likna en tjej av min lillebror ;)



klackarna skaver ju :o jag ska ALDRIG bli tjej!! /Johan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0