vad är grejen? :)

Jag stör mig och nu måste jag skriva det här.
Vad är grejen med stort, tuperat, sönderblekt hår, trettio kilo smink, två bhar på samma gång och en galet fejkad solbränna?
Jag menar hallå? Det är ju inte ens snyggt! Visst att alla ska få gå som dom vill men ah.. ibland undrar jag.
Jag tror faktiskt att dom människorna är väldigt osäkra innerst inne så dom måste "gömma sig" bakom allt det ytliga. Sen ser dom ner på andra, ser ner på dom som VÅGAR gå utan smink och urringning. Dom som ser ner på andra som vågar vara sig själva är fegt!
Själv tycker jag bara att det är trevligt med tjejer som inte faller för trycket :) Nu vet jag ju inte hur andra ser mig men blekta löshår och push-up bhar är ingenting jag föredrar, sen om man sminkar sig ibland så är väl det en helt annan sak.. beror ju ändå på hur mycket man sminkar sig.

Dagen har hur som helst varit helt okej. Jag är ganska så sjuk så jag skippade idrotten och snörvlade mig igenom resten av dagens lektioner haha.
Efter skolan åkte jag till Roxane och red dressyr, fy så det blåste! Red bara i ca 30 min eftersom banan var en lerpöl, vädret ville inte lugna ner sig och jag är ju som sagt inte frisk.
I morgon skulle jag egentligen hjälpa till som funktionär på ponnytävlingen men jag tror faktiskt inte att jag orkar :/ Tar nog sovmorgon ist för jag har hört att det är bra att sova mycket när man är sjuk :) Vid två ska vi till farmor och farfar för att fira deras guldbröllop, samt Dennis födelsedag :) Daniel kommer nog också så det blir säkert trevligt.
Åker med all säkerhet ut till stallet efteråt och rider ut på Roxane en sväng, smörja alla grejor ska jag göra också för på söndag är det tävling :D:D
Nu ska vi äta tacos, vilket är bra för jag är döhungrig! Tackohej.


Bild tagen av Niklas Bergvall. Från dressyrkm 09 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0