as the weeks pass by

Ännu en vecka avklarad med SP1A.
Jag stortrivs verkligen i klassen, den är hur bra som helst med snälla människor osv osv. Lärarna är ju inte så tokiga heller haha. Dom är sånna där som tror att dom är roliga ni vet? En av dom är ju tillochmed lite busig ;D (internskämt).  
Hur som helst så rullar allt på ganska bra för övrigt också. Tävlingen gick kalas och vi debuterade på 1.05 faktiskt :) första gången jag hoppar det på tävling alltså. Nästa helg ska vi tävlingsdebutera 1.10 också! Jag får erkänna att jag är bra nervös.. Men jag tror det går bra.
Det allra bästa med att det går bra på tävlingarna är nog att jag stolt kan säga "det här har jag och Roxane uppnått tillsammans". Det känns himla bra att veta att Roxane inte var hoppad innan jag började med henne och att hon nu flyger över allt hon hoppar! Hon är verkligen mitt allt och hon gör alltid sitt bästa!
Jag har henne att tacka för allt <3
Nu fick jag förresten några bilder från helgens tävling av Niklas! Dock bara på 1 metersklassen men bilderna är jättefina så jag tackar så mycket :)
Nu ska jag nog ner och käka om en stund så jag avslutar detta inlägg med 2 av bilderna från tävlingen.



världens finaste häst, världens lyckligaste ryttare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0