Om jag kunde drömma.

Jag ligger fortfarande här i soffan och försöker bli frisk. Har just konstantläst ytterligare två kapitel ur boken "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer, som de flesta säkert känner till.
Man blir så inne i boken att det är näst intill omöjligt att sluta läsa. Jag fick tvinga mig själv att ta en paus från bokstäverna en stund.
Illamåendet har i alla fall lagt sig nu.. hoppas jag! Jag har i alla fall inte spytt något mer så jag tror nästan att det var yrseln som gjorde det.
Fick nyss ett väldigt sug efter risifrutti förresten så jag ska försöka få i mig en. Vila och mat är väl trots allt den bästa medicinen?
Kommer säkert att blogga igen lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0