grekget

.. vill inte va blek, va brun som en grek!
Eftersom jag är så kul och vaknar 07.25 - trots att jag är ledig idag - så sitter jag och kollar på vakna med the voice.
Den lilla meningen i början av inlägget är en del av dagens "rapattack" till Kissie. Awesome!
Jag älskar att kolla på vakna med the voice, så himla sköna är dom, man får en bra start på dagen helt enkelt.
Idag ska jag hur som helst åka in till örebro en sväng. Varför? Jo för jag måste verkligen ha en ny jacka nu när det börjar bli skapligt kallt ute.
Efter det ska jag ut till min plutthäst också där jag inte har varit på två dagar då jag varit sjuk :/ Kvällen kommer nog bli helt okej den också för Mysan ska slagga i la casa de ellen *sju tummar upp* (y))).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0