I'm no superman

Det är flugor överallt :o
Idag är jag glader för i morgon har jag sovmorgon..faktum är att jag är ledig hela dagen och detsamma gäller fredag wihuu, studiedagar in my <3
Den här dagen har också varit skön. Kom till skolan vid 07.20 as usual. Tränade spinning, rörlighetsövningar och situps till 09.15 med min profilklass!
Efter det har vi hål fram till 11.30 - segt. Kom dock på att vi inte hade någon spanska idag så fram till 12.30 hade jag inga lektioner.. trodde jag? Bildläraren var också borta så vi hade ingen bild heller.
Då gick vi hem till Julia och kollade familyguyklipp på youtube och sen satte vi på eurotrip.
Svenskaläraren var iaf där så det blev en lektion till slut. Och nu sitter jag här i min sköna fotölj med datan i knät och kollar på scrubs.. niiice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0