what if it was me

Jag är supertrött efter en lång dag på tävlingsbanan. Gick upp vid 6 imorse och var i stallet vi 20 i 7. Gjorde i ordning Roxane och sen bar det av. Hoppade clearround 90 cm.. gick jättebra till sista hindret för då kom vi helt fel och rev, vilken miss va? 1 m klassen gick också bra men vi rev ett hinder i grunden vilket var lite synd.. När vi däremot skulle lasta in och åka hem så tvärvägrade hästen! Hon skulle verkligen inte gå in i transporten och vi kämpade i minst en timma med att få in henne välbehållen.. och vi också då förstås. Till slut så fick vi sno stallet där och köra intill transporten till dörren och då gick det äntligen!! Lurad häst maha :)
Men trots allt så är jag nöjd med dagen, hon har ju ändå skött sig kanon fram tills vi skulle hem. Nu ska jag snart käka lite mat och sen ska jag pluggeliplugga samhällskunskap!


söt bild huh? hade inga bra bilder på den här datan.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0