we belong together

Igår fyllde lilla mamma år. Av mig fick hon en chockladask :)) Och en kattunge om hon vill ha den haha ;) Efter att ha firat henne lite på morgonen så åkte jag till stallet. Hjälpte Michelle & Jennifer när dom skulle rida på de stooora hästarna, det såg galet kul ut haha men dom fixa det jättebra. Efter det så red jag dressyr på Fabbe åt Niklas. Har inte ridit den hästen på säkert ett år så det var roligt! Ska hålla igång honom nu under lovet och i slutet av veckan ska jag försöka hoppa fegisen också ;) Sen gick jag bara en promenad med den bästa hästen, men det var mörkt så jag tog med mig Mysan haha.. så går det när man är lite mörkrädd :$ 
Vi sov i stallet också som sagt och det var jättekul. Kollade film, åt godis och prata en massa! Härligt. Tjejerna gör mitt liv, så är det bara.
Idag har jag mockat, ridit Roxane (gick suuuper) och snabbridit Fabbe lite också innan pappa kom och hämtade mig. Nu ska jag gå ner och äta min del av tårtan höhö. Sen ska jag skriva ett brev och efter det ska jag BARA ta det lugnt.. gud så skönt!


här är förresten en ihopklippt film på mig & bästa. <3


Kommentarer
Postat av: jozzzan

jättefin häst! ;) är det din egna?

2009-10-25 @ 22:19:30
URL: http://jozzzanokatzzzy.blogg.se/
Postat av: ellen

tack så mycket, bara halft men det är bara jag som tränar/tävlar den :)

2009-10-26 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0