..that tonight's gonna' be a good night

Jag är fullt medveten om att jag har varit sämst på att uppdatera här de senaste dagarna... men jag har verkligen inte haft tid!
Nu sitter jag i alla fall här våran sköna soffa och kollar på mtv samtidigt som jag skriver några rader här.
Dagen ser ut som så att jag snart ska åka iväg till stallet och rida Roxane ofc! Vid tre kommer Jennifer och då ska jag hålla lektion för henne i hoppning :)
Ikväll kommer min morbror, hans fru och min moster och hennes man.. kusinerna också säkert. Blir kräftskiva för hela slanten och det kommer säkert bli jättetrevligt! Är ju inte så ofta jag träffar min morbror liksom.
Morgondagen är inte planerad en, jag tar det som det kommer. Ska nog passa på att sova en hel del iaf för nästa helg blir det inte mycket sova!
Då ska nämligen jag och Roxane tävla regionalt hela lördagen och kanske en klass på söndagen också :D:D Och helgen efter det ska vi till karlskoga och tävla lokalt hela söndagen så det kommer vara fullt upp.
Men nu ska jag äta lite frukost och ta på ridkläderna! Hejdå :)

http://www.youtube.com/watch?v=RBzI6E62BsY


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0