let us hope it continue this way

Två turdagar på rad? Ja det verkar faktiskt så..
Ujuj vad trött jag var den här morgonen. Övervägde skarpt om det verkligen var värt att gå upp halv 6 för att åka in till allé och ha profilen. Efter lite om och men mellan mig själv och mig själv så bestämde jag mig för att skita i att fixa mig på morgonen och sova lite längre ist. Sen pallra jag mig upp vid 6 och åkte ner till bussen 30 min senare. Det är så j*vla segt att ha profilen på onsdag morgon! Vi har nämligen hål i 2,5 h efter det.. kul va? Den tiden tog jag förresten till att fixa mig lite haha. Man är ju ändå äcklig efter en idrottslektion så varför fixa sig före liksom? Jaja.. vi ska snart börja med macträning så det blir ju bra att man kan ta den dom där 2,5 timmarna.
Linnea och jag fick iaf tiden att gå tack vare fix, frukost och lite prat! Efter det var det spanska och jag tror faktiskt att läraren fortfarande är lite sne för att jag var sen in med läxan haha. Smet ifrån en stund för att träffa Mickolaj och Nissepisse :)
Efter spanskan mötte jag Linnea och Julia vid skåpen wihu. Julia har jag ju inte sett på fyra dar, wtf? :o För hon var på älgdrev måndagtisdag hahahahahah. Kul. När esteten började skildes vi från vår kära Linnea och gick mot bilden, men nej ingen bild (YYYYY) för Puck var inte där! Ja hon heter Puck.. Så jag och Jullanbullan gick och tog en fika på ett mysigt litet kafé :) Massa prat och skratt blev det och fikat var mumma <3. Vi började inte förrens två igen och då hade vi en sjukt oseriös svenskalektion.. vi fick jobba med vad vi ville och alla försvann typ. Så till slut gick även jag och Julia hem till henne. Dock blev jag inte kvar där så länge för snälla Niklas kom och hämtade upp mig vid kvart över tre eller något. Men trevligt för stunden var det i alla fall.

I stallet var det kallt, burrr. Och Niklas var jättejobbig! Höll fast och kittla mig gjorde han den jäveln. Är man enormt kittlig som jag är så är det inte roligt kan jag säga haha.
Roxane var lite trotsig också men det gick över när jag tog av dressyrsadeln och körde på barbacka.. ? Mm mycket möjligt att sadeln ligger dåligt :(( Jag får helt enkelt leva med att skava röven framöver (y)
Nu ska jag nog ta en dusch och senare blir det att kolla på Grey's anatomy <3


Linnea, jag och Julia på bild :) Och vi kan ju inget annat en älska julias min va? haha ;)

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha du är grym ellen! fikat var mys, det får vi göra om! imorn blir det asnice eftermiddag/kväll med dig! puss <3

2009-10-22 @ 14:01:05
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0