I hope you'll find your way

Tjululu.
Har nästan precis kommit hem efter ett trevligt besök på stan! Trevligt fram tills jag skulle till tandis vill säga.. Dom hade ju glömt att plasta in en tand för ett tag sen & bara för det så hade det blivit ett pyttehål i den som dom fixa nu. Där sprack mitt personliga rekord i att aldrig någonsin haft hål i tänderna efter 16 år, suck. Men å andra sidan så har ju vädret varit på topp hela dagen så varför klaga? ;)
Bara för att det var så grymt skönt ute så fick stackars Roxane jobba lite extra.. 1 timma intensiv dressyrträning har vi pressat idag och det gick strålande :) Min sits har blivit så mycket bättre också sen jag började skava omkring barbacka och det har haft en bra inverkan på hästen också. Ett jättebra tips är faktiskt att rida barbacka för att förbättra sitsen! Att ta bort stigbyglarna från sadeln funkar också bra. I morgon ska jag nog ställa fram lite hinder och hoppa lite (barbacka) hade jag tänkt, ska bli jättekul! Nu ska jag snart ner och äta mumsig kvällsmat och sen kommer en kompis hem till mig.
Ha en bra kväll :)


Jag och världens finaste Roxane på en träning för Anna Edlund. Hindret är 1 m, så hoppa det kan hon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0