before today and after tomorrow

Första dagen vecka 44, första "riktiga" lovdagen! Awesome. Hur skönt som helst att inte behöva ställa något alarm för att tvingas gå upp tidigt - love it. Och denna regniga måndag har gått ut på sovmorgon (ofc), stallet & så har jag färgat Mysans hår rosa :O Det blev asgrymt (y)
Nu har jag precis gått igenom köket i hopp om att finna något riktigt gott.. men ingen lycka där inte :( Jag är en sån där person som bara älskar att gå och småäta lite på kvällarna haha. Är ni likadana? :)
I morgon ska jag ut till stallet en sväng och rida Roxane & Fabbe hade jag tänkt. Efter det väntar tandläkaren, bläää, och sen får vi helt enkelt se vart kvällen leder!
Ha en bra kväll :)

Dagens låttips får bli The Script - before the worst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0