You are safe in my heart

DET SNÖAR! Gud så härligt, jag älskar verkligen snö.. blir så glad av det! Och jag och Mysan red ut i den första snön också. Solen hade gått ner och det var jättemörkt i skogen hihi.. lite glad att jag inte var själv då :)
Idag hade jag min spanskaredovisning också btw.. det gick skitbra faktiskt så nu hoppas jag på ett bra betyg haha. Vi håller tummarna (y)
Tänkte inte skriva så mycket idag utan lägger in ett klipp på en av världens finaste låtar? :o Jag börjar gråta typ gråta varje gång jag hör den.. är så himla bra! Filmen är ju också helt sjukt bra OCH sjukt sorglig. Aja här är klippet på titanicsången ;)

Det här är förresten en av de.. okej, den ENDA låten jag kan introt till på piano *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0