temadag ftw

Tjulalu. Idag har jag fått lite sovmorgon, gud så skönt. Julia, Jonte och Linnea kom in till stan vid halv 10 och då började vi med en gång. Vi gick omkring på stan och intervjua folk, gick ganska bra faktiskt. Endel fick vi tillome filma samtidigt (y). Vi fastna på ett fik som lukta så himla gott så vi kände oss lite tvugna att ta varsin bulle hihi. Sen gick vi till turistbyrån och intervjuade en tjej där och efter det så gick vi till högstadiet och var med lite på en lektion för att intervjua några barn :)
Sen blev det pizza för hela slanten, mums! Och efter pizzan så gick vi till bussen allihop, kul att vi skulle med samma buss så fick man lite sällis på vägen. Dock hoppade jag av i skyllberg och dom andra i hallsberg :) Hade tänkt lägga ut lite bilder här på bloggen från dagen men jag kom på att Linneas kamera ligger i min väska.. så dom får jag väl lägga upp en annan dag. Smarta jag.

Red även dressyr på Roxane idag också. Blev klar precis innan det blev mörkt så det är jag väldigt glad över haha. Så jobbigt när man inte ser bra. Hon gick iaf jättefint så det blev många morötter för henne idag hihi. Galoppombytena börjar arta sig faktiskt så det är bara att köra på nu! Ska försöka komma iväg till ridhuset ganska ofta i vinter, så himla värt om man inte vill tappa allt man byggt upp under resten av året. Måste ju vara tävlingsklar i mars för jag tror det är då laghoppningen börjar :) Blir superkul.

Nu ska jag fortsätta med spanskaredovisningen och sen ska jag börja plugga lite om antiken, wihu.. eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0