not so awesome

Kalas.. lördag morgon och jag vaknar upp sjuk :/ Kan det bli mycket bättre? Är förkyld och har lite svårt att andas (som jag alltid får vid förkylning pga astman) & efter att ha övervägt ett bra tag om jag skulle åka till stallet eller inte så bestämde jag mig för att det trots allt är bäst att stanna hemma och vila upp sig. Får världens dåligaste samvete bara men vad kan man göra åt saken? Alla blir ju sjuka ibland.. antar att jag får ta igen all träning när jag blir frisk i stället.
Så jag antar att dagen kommer erbjuda mig en soffa, filt.. något varmt att dricka också kanske? Blir iaf att ligga lågt och hoppas på att jag är bättre i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0