if i'm not made for u then why does my heart tell me that i am?

With every step you'll climb another mountain.

Nu är det fredagsmys. FEL, det har redan varit fredagsmys.. Hela kvällen har tillbringats med mamma och pappa i vardagsrummet framför tvn med god mat & godis :) Skönt att bara ta det lugnt ibland. Nu är jag hur trött som helst och då är det ju skönt att det är lördag i morgon? Lördag betyder ju sovmorgon eller hur? Fel igen. En ryttare har minsann aldrig sovmorgon, nästan aldrig iaf hihi. Vi är uppe tidigt även på helgerna för att hinna med dagen. Jag menar, vaknar man vid 12 så har ju halva dagen redan gått :o Så klockan ställs på 09.00.. lite sovmorgon iaf. Då ska jag bara slänga på mig kläder, slänga i mig frukost och slänga mig in i bilen för att sen åka till stallet och hjälpa till på en barnridning. Efter det ska jag rida dressyr med Roxane och sen är det barnridning igen. Full fart på lördagarna brukar det vara.. men å andra sidan så är det bara kul :) Linnea kommer hem från London i morgon också! Har saknat den räkan <3 På söndag ska jag hjälpa till på Johanna Nordins projektarbete. Hon har anordnat en pay&jump i a-sundsbyn. Själv orkade jag inte vara med men det ska bli kul att se alla andra ryttare för många är väldigt duktiga. Sen får vi hoppas att lilla Johanna får MVG på detta projekt också, håll tummarna folket.

Dagen har varit.. seg? Väldigt seg faktiskt. Och jag gillar verkligen inte att vi har matte sista lektionen! Dels för att jag är helt slut efter veckan då haha, och dels för att jag alltid tänker att vi slutar efter engelskan vid 2. Förstå vad hemskt det är att varje gång komma på att man har en till lektion? :o Och matte är verkligen inte min grej. Det är hur som helst tur att jag har snälla kompisar i klassen som gör dagarna värda. Jag känner att jag har hamnat precis rätt i den här klassen och det är superskönt att känna så.

Nej nu ska jag sova för mina ögon orkar knappt hålla sig uppe. Ska även påminna er om att det är ca 30 skoldagar kvar innan nästa lov nu också ;) Godnatt & puss.



Här är en bild från i våras på mig och mina toksöta katter Nisse och Simba <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad söt du är, tack ! :)

2009-11-07 @ 13:16:15
Postat av: Ellen

det är bara kul att kunna hjälpa till :)<3

2009-11-07 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0