hey ho let's go

Jag och Roxane <3

Just nu får min dator följa med mig runt i hela huset. Jag håller nämligen på att packa inför helgen :) Ikväll ska jag till Linnea och ha galet kul med henne & tidigt imorrn åker vi till Ånnaboda, Kilsbergen på ULK (ungdomsledarkurs). Alla jag känner som är äldren mig och har varit på kursen säger att det är skitkul! Så vi får hoppas att dom har rätt.. ser iaf fram emot det bigtime (y)
Förövrigt så har dagen bestått av tråkiga lektioner, skratt med Linnea & Julia ofc och så en liten uteritt på Roxane. Vi fick tillbaka antikproven idag också btw, blidde ett VG så jag är nöjd. Aja nu ska jag väl fortsätta att springa omkring och slänga ner saker (som jag inte ens kommer plocka upp sen) i väskan. Man är väl tjej eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0